Juhin keeltekooli Sugesto alates selle loomisest 1991.a. Õpetan ka inglise keelt ja viin läbi õpetajate metoodikaalaseid täiendkoolitusi Eestis ja välismaal. Olen juhtinud rahvusvahelisi täiskasvanute keelekoolitusprojekte.
Olen Tartu Ülikooli lõpetanud inglise filoloog. Tallinna Ülikoolist sain lisaks ka andragoogikamagistri kraadi. Olen ennast täiendanud Moskva Riiklikus Ülikoolis sugestiivõppe alal ja Helsinki Ülikoolis neurolingvistilise programmeerimise valdkonnas. Õpetamisel järgin parimaid kogemusi sugestiivõppest, isiksuse ja grupi aktiviseerimismeetoditest, neurolingvistilisest programmeerimisest. Mul on olnud õnn juhtida sugestiivkursusi ka Mehhikos ja Soomes.
Tundides loon õppijatele mängulise ja meeleoluka keelekeskkonna, kus iga huviline saab põneva õpielamuse ja tunneb rõõmu oma keelearengust.
Õppijatega jagan meeleldi saladusi, kuidas vähendada ajahulka keeleõppes, toetada oma mälu, omandada kiiresti uusi sõnu ja väljendeid ning kuidas hoida keelt värskena.
Sirje Aatelo - direktori asetäitja
Töötan Sugestos aastast 1995. Minu juhtida on Sugesto bürootöö, kursuste tunniplaani koordineerimine, koostööprojektide haldamine.
Õpetan inglise kõnekeelt, kuid ka juriidilist, äri-, personalitöö-, finants-, tolli - ja maksualast inglise keelt.
Olen lõpetanud Tartu Ülikooli inglise filoloogina.
Olen õppinud ka Mainoris ärijuhtimist.
Töö ja koolitused välissuhtluse alal nii Eestis kui välismaal on aidanud mitmekesistada minu inglise keele sõnavara ja täiustada oskusi edukalt õppetööd läbi viia.
Täiskasvanuid olen õpetanud tehnikumides, Sisekaitseakadeemias, Mainoris ja Politseis.
Õppetöös kasutan interaktiivseid võtteid ning pean väga oluliseks turvalise ja sõbraliku õpikeskkonna loomist.
Mulle meeldib läbi viia ka individuaaltunde, kus õppija konkreetsetest vajadustest ja ajagraafikust lähtudes võin aidata saavutada tema õpieesmärke.
Rühmaga töötades lähtun alati grupi spetsiifikast ja sisemistest arengutest. Arvestan osalejate erineva vanuse, tausta, isiksuseomadustega, samuti sellega, kuidas õppija ennast tunneb ja kuidas ta suhestub teistega. Kõigest sellest sõltub materjali omandamine.
Kursuse alguses tutvun iga õppija senise õpiajalooga, aeg-ajalt teen vahekokkuvõtteid, selgitan õppijate ootusi ja saan tagasisidet, kuidas edasi liikuda.
Suurema osa õppematerjalidest koostan ise, jälgides kaasaegseid teemasid ja suundumusi, kuid kasutan ka klassikalisi õpikuid.
Olen lõpetanud Tartu Ülikoolis germanistika eriala. Inglise kõne - ja ärikeele õpetamisega alustasin 2011 aastal Mehhikos. Õnneks kuulun nende inimeste hulka, kelle jaoks on töö nende hobi. Põnev on jälgida õppijate õppeprotsessi, sellest osa saada ning jõuda praktilise väljundini. Minu jaoks on väga oluline, et õppijad leiaksid endas julguse õpitavat keelt kasutada. Olen samuti veendunud, et mida mängulisem on keeleõpe, seda lihtsam on omandada nii uut sõnavara kui ka grammatikat.
Õpetan prantsuse, hispaania, itaalia, portugali ja inglise keelt aastast 2007.
Olen lõpetanud Tartu Ülikooli prantsuse filoloogina, lisaerialaks ajalugu, ent õpetama hakkasin juba õpingute kõrvalt.
Olen õpetanud keeli Tartu Ülikoolis, Tartu Teaduslikus Prantsuse Instituudis, Mainori kõrgkoolis, Eesti Hotelli- ja Turismimajanduse Erakoolis ja veel teisteski õppeasutustes.
Lisaks töötan ka vandetõlgina.
Olen viibinud pikemat aega Itaalias, Hispaanias ja Prantsusmaal ning töötanud giidina. Olen osalenud mitmel täienduskoolitusel, mille hulgast võiksin eriliselt välja tuua Sugesto poolt pakutud Grundtwigi projekti, mille teemaks oli kvaliteedi mõõtmine õpetamisel.
Oluliseks pean õpetaja kui isiksuse enesetäiendamist ka teistes valdkondades, sest elus on kõik ju omavahel seotud.
Õpin araabia keelt, tegelen tango ja flamenkoga ning minu suureks kireks on ratsutamine.
Õpetan vene ja itaalia keelt.
Lõpetasin 2005.a. Tallinna Ülikooli vene keele õpetajana.
Alates 2007. aastast töötan Sugestos, kus mul on enamasti vene tööalase keele kursused. Kursustel on osalenud väga erinevate elualade inimesi, alates klienditeenindajatest kuni IT spetsialistideni. Oma õpilastest tunnen suurt rõõmu, kui näen, et nad õpivad vene keelt huviga ja on motiveeritud. Eriti tore on näha õpitulemusi algajate gruppides, kus muutused on kõige selgemad ja õppijad saavad ehedaima eduelamuse.
Olen õpetanud vene keelt Waldorfkoolis ja juhendanud kursusi erinevates Tallinna keeltekoolides.
Täiendkoolitustel olen saanud palju innustust sugestiivmetoodikast ja tahaksin seda edaspidi veel põhjalikumalt õppida.
Minu suur armastus on Itaalia. Õppisin ära itaalia keele, et mõista paremini seda imelist maad ja tema kultuuri.
Alates 1996 aastast töötan keeltekoolis Sugesto täiskasvanute eesti keele koolitajana ning õpetajate metoodiliste koolituste juhendajana.
Olen lõpetanud Tallinna Pedagoogilise Instituudi (praegu Tallinna Ülikool), Tartu Ülikooli eesti keele kui teise keele õpetaja erialal ja saanud Tartu Ülikoolist humanitaarteaduste magistri kraadi.
Töötan ka Õismäe humanitaargümnaasiumis eesti keele õpetajana.
Minu põhimõte on: “Mõtle oma tund iseendale huvitavaks, siis meeldib see ka õppijatele!“
Tänu mõistvatele kolleegidele ja andekatele kursuslastele on mul suur õnn kanda 2012. aasta vabariigi aasta õpetaja laureaadi tiitlit.
Õpetan soome ja eesti keelt sugestiivmetoodikat kasutades.
Olen lõpetanud Tartu Ülikooli eesti keele ja kirjanduse õpetajana ja Tallinna Ülikooli täiendõppeosakonna soome keele ja kultuuri õpetajana.
Sugestiivmetoodikat olen õppinud nii Eestis kui Soomes, kus aastail 2005, 2010 ja 2011-2013 õpetasin soome keelt Tamperes ja selle ümbruses elavatele välismaalastele.
Oma töös juhindun Benjamin Franklini põhimõttest:“Haara mind ja ma õpin!“
Tundides pean oluliseks meeldivalt vaba õhkkonda, õppijate ja õpetaja vastastikust mõistmist ning toetamist ja kõikide osalejate aktiivsust. Olen kindel, et nii saab mitmesuguste rollimängude, paaris-ja väikerühmatöö kaudu võõrkeeles suhtlemine kiiremini omaseks...
Õpetan soome ja eesti keelt.
Olen õppinud soome keelt Tallinna Ülikoolis ja kaitsnud magistrikraadi õpetamismetoodikate teemal.
Õpetamisprotsessis olen kasutanud erinevaid metoodikaid ja Sugesto keeltekoolis sugestiivmetoodikat.
Paljude tööaastate jooksul olen õpetanud erinevate tasemete kursustel paljude elualade esindajaid (meditsiinitöötajad, raamatupidajad, ehitajad, pangandus- ja kaubandusalal töötajad jne).
Tõlkeseminaridel olen tutvunud mitmete valdkondade laialdase sõnavaraga, mis on võimaldanud tundides õpilastele anda täiendavaid teadmisi.
Keeleteadmistele lisaks tutvustan tundides ka Soome ajalugu, kultuuri ja eluolu.
Olen lõpetanud Tallinna Ülikooli inglise filoloogia erialal 2007. aastal.
Samast aastast töötan õpetajana keeltekoolis Sugesto.
Õpetan ärikeelt ja igapäevast suhtluskeelt nii rühmadele, minigruppidele kui ka individuaalõppijatele.
Naudin oma tööd väga, sest see võimaldab mul kohtuda erinevate inimestega ning motiveerib ennast pidevalt arendama.
Usun, et hea keeletund on sõbraliku ja rõõmsameelse atmosfääriga, vaheldusrikas ja õppija vajadustega arvestav.
Õpetan soome, eesti ja vene keelt. Olen õppinud soome keelt Tallinna Ülikoolis ja kaitsnud magistrikraadi õpetamismetoodikate teemal. Samas ka lisaainena eesti ja vene keelt. Olen kaistnud filosoofiadoktori kraadi. Õpetamisprotsessis olen kasutanud erinevaid metoodikaid. Paljude tööaastate jooksul olen õpetanud erinevate tasemete kursustel paljude elualade esindajaid (meditsiinitöötajad, raamatupidajad, ehitajad, pangandus- ja kaubandusalal töötajad jne). Tõlkeseminaridel olen tutvunud mitmete valdkondade laialdase sõnavaraga, mis on võimaldanud tundides õpilastele anda täiendavaid teadmisi.